Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

Capitolul 1. Dispoziții Generale

Articolul 1. Care este înțelesul termenilor folosiți în acest document?

Client - se referă la Utilizatorul care a plasat o Comandă pe Site;

Comandă - Comunicare prin care Utilizatorul își manifestă în mod neechivoc intenția de a achiziționa unul sau mai multe Produse promovate pe Site;

Comunicare - se referă la orice tip de mesaj trimis prin e-mail, SMS, whatsapp, mobile push, web push, etc. de Noi sau de către Tine, conținând informații referitoare la Produse, Comenzi, livrare sau retur, garanții, oferte, reduceri sau alte promoții, precum și orice alte informații cu conținut general sau particular referitoare la raporturile dintre Extreme CBD, pe de o parte, și Utilizatori sau Clienți, pe de altă parte;

Conținut - toate și orice elemente publicate pe Site inclusiv, dar fără a se limita la: logo, imagini, fotografii, denumiri și informații cu privire la Produselor, date statistice, texte, conținut multimedia, reprezentări stilizate, etc.

Extreme CBD (Noi, Societatea Noastră) - societatea Extreme CBD S.R.L., persoană juridică română cu sediul în municipiul Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 14-16, scara B, etaj 4, ap. 34, jud. Cluj, înregistrată la Oficiul pentru Registrul Comerțului sub nr. J12/2330/2020, Cod Unic de Înregistrare (CUI) 42889813;
Informații Confidențiale - se referă la toate informațiile cuprinse în Comunicările cu caracter individual dintre Extreme CBD, pe de o parte, și Utilizator sau Client, pe de altă parte, inclusiv cele referitoare la proveniența Produselor sau furnizorii acestora;

Produs - orice bun promovat și comercializat de Noi prin intermediul Site-ului care poate face obiectul unei Comenzi lansate de către Utilizatori;

Site - se referă la pagina web www.extremecbd.ro, împreună cu toate subpaginile acesteia;

Termeni și Condiții - prezentul document, în versiunea publicată pe Site la momentul accesării acestuia de către Utilizator/Client;

Utilizator (Tu) - orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani care accesează Site-ul.

Articolul 2. În ce condiții poate fi accesat și utilizat Site-ul?

2.1. Poți utiliza Site-ul dacă ai împlinit vârsta de 18 ani și te angajezi să respecți dispozițiile cuprinse în Termeni și Condiții.

2.2. Accesul pe Site se poate face numai prin confirmarea expresă din partea Ta că ai vârsta minimă prevăzută mai sus, precum și că ai luat la cunoștință, accepți și te obligi să respecți în întregime conținutul Termenilor și Condițiilor.

2.3. Îți recomandăm să parcurgi cu atenție Termenii și Condițiile pentru a evita potențiale consecințe nedorite (în special pentru Tine) în legătură cu utilizarea Site-ului sau lansarea Comenzilor.

2.4. Poți accesa și utiliza Site-ul doar pentru a viziona, comanda și plăti Produsele. Ne rezervăm dreptul de a nu permite postarea și de a șterge imediat și fără vreo notificare prealabilă orice text/comentariu care conține un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea să aducă un prejudiciu de imagine și/sau să creeze o stare de disconfort celorlalți Utilizatori.

2.5. De asemenea, ai obligația de a te abține de la orice intervenții asupra Site-ului sau a echipamentului informatic deținut de Noi și utilizat în operarea acestuia. Orice astfel de intervenție neautorizată va atrage răspunderea Ta penală și civilă în condițiile legislației în vigoare.

2.6. Nu garantăm utilizarea discontinuă și neîntreruptă a Site-ului, fiind posibil să intervină erori sau defecțiuni care să îl facă indisponibil. Garantăm în schimb că vom lua toate măsurile pentru limita și pentru a înlătura asemenea evenimente neplăcute în cel mai scurt timp posibil.

2.7. Ne rezervăm dreptul de a închide conturile și/sau de a restricționa accesul Tău la Site în orice moment, fără o notificare prealabilă și fără nicio răspundere, sub rezerva onorării Comenzilor pe care le-ai plasat și achitat anterior.

2.8. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica oricând conținutul Termenilor și Condițiilor, fără a avea obligația de a te notifica în prealabil. Este responsabilitatea Ta să verifici periodic conținutul documentului și îți recomandăm să o faci de fiecare dată înainte de lansarea unei Comenzi.

Capitolul 2. Informații referitoare la Produse

Articolul 3. În ce condiții este legală achiziționarea și utilizarea produselor pe bază de CBD în România?

Produsele pe bază de CBD pot fi achiziționate și utilizate atât timp cât conținutul lor de THC este sub limita de 0,2%. Spre deosebire de canabisul de agrement, care este ilegal, canabisul medicinal (CBD) poate fi cumpărat, deținut și utilizat dacă THC-ul se încadrează în limita de 0,2%. Legislația din România nu impune alte restricții cu privire la astfel de produse.

Articolul 4. Produsele comercializate pe Site se încadrează în limitele legale?

Da. Garantăm că fiecare Produs are un conținut de THC sub limita de 0,2% confirmat prin analize de laborator. În caz de nevoie, îți putem pune la dispoziție documentele din care rezultă faptul că Produsele achiziționate au un conținut de THC mai mic de 0,2%.

Articolul 5. Utilizarea Produselor creează dependență?

Nu. Datorită conținutului scăzut de THC, Produsele nu au efecte psihoactive și nu creează dependență.

Articolul 6. De unde poți obține mai multe informații referitoare la utilizarea și efectele produselor pe bază de CBD?

6.1. Informații suplimentare referitoare la Produse și caracteristicile acestora vei găsi accesând secțiunile de pe Site dedicate Produselor.

6.2. Pentru informații cu privire la modalități de utilizare, cantități și frecvență optime, recomandăm consultarea medicului sau farmacistului și parcurgerea studiilor relevante în domeniu. Noi nu putem oferi Clienților recomandări, indicații sau orice fel de declarații cu privire la aceste aspecte.

Capitolul 3. Contul Tău. Comenzile.

Articolul 7. Ce opțiuni ai cu privire la lansarea Comenzii?

Poți comanda Produsele noastre fie direct de pe Site, în cazul în care nu ai cont și nu dorești să creezi unul (situație în care ești considerat guest), fie din contul Tău existent sau creat la momentul lansării Comenzii.

Articolul 8. Cum poți comanda Produse în calitate de guest?

Pasul 1 : Selecteza optiunea: comanda fara cont!

Pasul 2: Introdu date de contact,

Articolul 9. Cum creezi contul pe Site?

Pasul 1: Alege optiunea creeaza cont nou.

Pasul 2: Completeaza datele personale.

Pasul 3: Confirma adresa de email.

Articolul 10. Cum comanzi Produse din contul Tău?

În cazul în care ai deja un cont sau îl creezi odată cu lansarea Comenzii, urmând pașii de la articolul 9 de mai sus, avem deja toate datele Tale necesare pentru înregistrarea Comenzii. Prin urmare, tot ce trebuie să faci e să alegi Produsele și să confirmi Comanda.

Articolul 11. Ce obligații ai cu privire la informațiile pe care ni le furnizezi?

11.1. În momentul în care urmezi oricare din procedurile de mai sus pentru crearea contului sau lansarea Comenzilor, ai obligația să ne furnizezi integral și corect toate informațiile pe care ți le solicităm și îți asumi întreaga răspundere pentru corectitudinea informațiilor furnizate.

11.2. Completarea incorectă sau parțială a informațiilor solicitate poate avea ca și consecință imposibilitatea creării contului, a înregistrării Comenzii ori a livrării Produselor. Pentru a evita astfel de incidente, îți recomandăm să verifici din nou informațiile completate înainte de crearea contului sau lansarea Comenzii.

Articolul 12. Cum procedăm când primim o Comandă din partea Ta?

12.1. După ce ai parcurs procedura lansare a Comenzii vei primi din partea noastră confirmarea printr-o Comunicare transmisă prin e-mail. În cazul în care nu ai cont, de la prima Comandă lansată în calitate de guest și confirmată de noi devii din Utilizator Client.

12.2. În mod normal vom putea livra oricare dintre Produsele pe care le găsești disponibile pe Site. În cazul în care, prin excepție, unul sau mai multe din Produsele comandate de Tine nu se află momentan pe stoc, te vom informa în momentul în care primim Comanda Ta.

12.3. În cuprinsul e-mailului de confirmare a Comenzii îți vom pune la dispoziție toate detaliile referitoare la modalitatea și termenul de livrare a Produselor comandate, în conformitate cu prevederile Capitolului 5.

12.4. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor ne dai acordul Tău să îți trimitem, după lansarea Comenzii sau crearea contului, orice Comunicări necesare pentru onorarea Comenzilor, precum și a Comunicărilor cu caracter comercial în scop de marketing (oferte, promoții, reduceri, etc.). Acest acord poate fi retras de către Tine în orice moment conform Politicii de Confidențialitate, pe care o poți consulta oricând accesând următorul link .

Capitolul 4. Proprietate intelectuală

Articolul 13. Asupra căror elemente deținem drepturi de proprietate intelectuală?

13.1. Întreg Conținutul Site-ului, în oricare din versiunile sale și cu toate elementele care îl compun, reprezintă proprietatea exclusivă a Societății Noastre.

13.2. Accesarea Site-ului, crearea contului sau plasarea unei Comenzi nu are ca efect dobândirea de către Tine a vreunui drept de proprietate intelectuală sau licență de utilizare asupra Conținutului sau a oricărui element care îl compune.

Articolul 14. Care sunt obligațiile tale?

14.1. Indiferent de calitatea Ta de Utilizator sau Client, îți este strict interzisă copierea, publicarea, distribuirea, alterarea, modificarea ori transferul, în orice fel, a Conținutului. Totodată, îți este interzisă includerea Conținutului și oricărui element care îl compune în orice alt context decât cel în care se regăsește pe Site, precum și orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele prevăzute de prezenta secțiune.

14.2. În cazul în care încalci obligația prevăzută la art. 14.1. vei răspunde pentru orice prejudiciu cauzat Societății Noastre, conform legislației în vigoare în materie de proprietate intelectuală.

Capitolul 5. Politica de facturare, plăți și livrare

Articolul 15. Care este prețul Produselor?

Prețul Produselor este cel afișat pe Site la momentul lansării Comenzii, este exprimat exclusiv în lei și include TVA, conform legislației în vigoare. Orice reduceri sau promoții pe care le oferim la achiziționarea unui Produs vor fi afișate în mod vizibil pe Site.

Articolul 16. Cum plătești?

16.1. Plata va putea fi efectuată numai în lei, în oricare din următoarele modalități:

 a. online, cu cardul, prin procesatorul de plăți VisaWallet (terță parte), pe baza datelor solicitate de acesta;

 b. ramburs, la momentul livrării;

16.2. După primirea Comenzii lansate de către Tine vom emite factura fiscală pentru Produsele comandate și o vom pune la dispoziția ta în format electronic, împreună cu e-mailul de confirmare a Comenzii.

16.3. Pentru modalitatea de plată prevăzută la art. 16.1. lit. a. este acceptat orice card sub sibla MasterCard si Visa.. Este important să ai în vedere că Societatea Noastră nu stochează date și informații referitoare la cardurile Tale bancare, acestea fiind utilizate exclusiv de către procesatorul de plăți.

16.4. Nu ne asumăm nicio răspundere pentru eventuale erori sau incidente cu privire la plata efectuată prin intermediul procesatorului de plăți indicat la art. 16.1. lit. a. Cu toate acestea, îți acordăm tot sprijinul necesar pentru soluționarea unor astfel de incidente în cel mai scurt timp.

Articolul 17. Cum livrăm Produsele?

17.1. După confirmarea Comenzii și efectuarea plății (în cazul în care plata se face conform art. 16.1. lit. a.), vom expedia Produsele comandate la adresa indicată de Tine în momentul înregistrării Comenzii sau, după caz, la adresa de livrare atașată contului Tău.

17.2. Este responsabilitatea Ta exclusivă să ne indici cu exactitate toate datele de livrare pe care ți le solicităm. În cazul în care astfel de date sunt eronate și Comanda a fost expediată, orice cheltuieli suplimentare cad în sarcina Ta.

17.3. Termenul de livrare a Produselor aflate în stoc este de aproximativ 24 - 72 de ore calculate de la data stabilită potrivit art. 17.1. Livrarea se face prin Fan Courier sau Cargus, iar termenul concret de livrare diferă în funcție de zona geografică în care te afli și disponibilitatea curierului.

17.4. Costurile cu transportul Produselor sunt suportate de către Tine la Comenzile ce nu depășesc suma de 400 RON. În celelalte cazuri, costurile de transport vor fi suportate de către Noi.

Capitolul 6. Politica de vânzare

Articolul 18. Când putem refuza Comanda Ta?

18.1. Ne rezervăm dreptul de a refuza Comanda, fără a exista obligații pentru Noi sau pentru Tine și fără ca una dintre părți să poată pretinde daune celeilalte, în oricare din următoarele situații:

 a. Plata online cu cardul a eșuat sau a fost invalidată;

 b. Banca emitentă a cardului Tău nu acceptă plata;

 c. Datele furnizate de Tine sunt vădit incomplete sau incorecte;

 d. Activitatea Ta produce ori poate produce daune Societății Noastre sau altor Utilizatori/Clienți;

 e. În caz de livrări consecutive eșuate din culpa Ta;

 f. În alte situații justificate, cum ar fi lansarea urmată de renunțarea nejustificată la mai mult de 2 Comenzi într-un interval de 14 zile calendaristice;

18.2. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza Comanda în cazul în care suspectăm că, raportat la cantitatea Produselor pe care le comanzi, acestea nu sunt achiziționate pentru uz personal ci din alte motive care pot prejudicia Societatea Noastră, cum ar fi desfășurarea de activități concurente.

Articolul 19. Când se consideră încheiat contractul la distanță?

19.1. Contractul la distanță se consideră încheiat între Noi și Tine atunci când îți transmitem Comunicarea de confirmare a Comenzii.

19.2. Ne rezervăm dreptul ca, înainte de Comunicarea prevăzută mai sus, să îți solicităm orice informații suplimentare pe care le considerăm necesare pentru expedierea Produselor și executarea contractului la distanță.

Articolul 20. Când putem denunța unilateral contractul la distanță încheiat?

După data încheierii contractului la distanță ne rezervăm dreptul de a-l denunța unilateral, fără nicio obligație pentru Noi sau pentru Tine și fără ca una din Părți să poată pretinde daune celeilalte, în oricare din cazurile descrise la articolul 18.

Articolul 21. În ce situații poate fi modificată Comanda?

21.1. Ai posibilitatea să modifici o Comandă lansată și confirmată de Noi dacă, înainte de expedierea Produselor:

 a. Ne notifici în scris, prin e-mail, cu privire la intenția de modificare a Comenzii (renunțarea la un Produs, adăugarea altor Produse, modificarea cantităților, etc.);

 b. Intenționezi să schimbi adresa de livrare sau datele de plată;

21.2. Modificările vor fi considerate acceptate de Noi la data Comunicării de confirmare a acestora, pe care o vom pune la dispoziția Ta prin e-mail în cel mai scurt timp posibil.

21.3. Comenzile nu pot fi modificate conform art. 21.1. lit. a. în cazul în care optezi pentru plata online cu cardul.

Capitolul 7. Politica de retur

Articolul 22. În ce condiții pot fi returnate Produsele?

22.1. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, ai posibilitatea să returnezi Produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice calculate din ziua în care Tu sau o terță persoană recomandată de tine intră în posesia fizică a Produselor, cu excepția cazurilor în care ambalajul Produselor a fost desigilat de către Tine sau de către terța persoană indicată mai sus (art. 16 lit. e. din OUG 34/2014).

22.2. Dreptul de retragere se consideră exercitat în condițiile prevăzute la art. 22.1. la data la care Comunicarea intenției tale de retragere ajunge la Noi. Comunicările realizate după expirarea termenului de 14 zile nu se iau în considerare.

22.3. Atunci când retragerea se realizează cu respectarea prevederilor de mai sus și ai returnat Produsele comandate, Noi vom restitui contravaloarea acestora și cheltuielile de transport achitate de către Tine în termen de 14 zile calendaristice de la data Comunicării intenției de retragere.

Capitolul 7. Politica de confidențialitate

Articolul 23. În ce constă obligația de confidențialitate?

23.1. Atât în calitate de Utilizator, cât și în calitate de Client, ai obligația de a păstra caracterul confidențial al tuturor și oricăror Informații Confidențiale pe care ți le punem la dispoziție.

23.2. Divulgarea Informațiilor Confidențiale sau utilizarea acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost furnizate de către Noi atrage răspunderea Ta pentru orice prejudicii directe sau indirecte cauzate Societății Noastre.

Capitolul 8. Răspundere și limitări

Articolul 24. Care sunt situațiile în care poate fi angajată răspunderea Ta?

24.1. Răspunderea Ta poate fi angajată pentru orice încălcare a obligațiilor stabilite în Termeni și Condiții, conform dispozițiilor specifice din cuprinsul acestora sau potrivit legislației în vigoare.

24.2. Ești răspunzător în mod exclusiv pentru veridicitatea datelor pe care ni le furnizezi și pentru modul în care utilizezi Produsele comandate.

Articolul 25. Care sunt limitările de răspundere?

25.1. Societatea Noastră nu răspunde în niciun fel pentru modul în care utilizezi Site-ul sau Produsele cu încălcarea prevederilor din cuprinsul Termenilor și Condițiilor.

25.2. Nu garantăm și nu răspundem pentru conținutul, calitatea sau natura altor website-uri care pot fi accesate prin link-uri existente pe Site.

25.3. Societatea Noastră nu oferă nicio garanție, directă sau indirectă, că:

 a. Produsele sunt potrivite cu cerințele și așteptările Tale;

 b. Accesul pe Site este neîntrerupt și fără erori de orice fel;

25.4. De asemenea, suntem exonerați de orice răspundere pentru daune aduse echipamentului folosit de către Tine sau viruși care ar putea să infecteze calculatorul sau alt echipament al Tău ca urmare a accesării și utilizării Site-ului ori pentru descărcarea de către Tine a oricărui Conținut de pe Site. Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsă a performanței, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus de calculator, defecțiune a liniei de comunicare, furt, distrugere sau acces neautorizat la echipamentele Tale.

25.5. Societatea Noastră nu oferă niciun fel de recomandări sau indicații cu privire la cantitatea, frecvența sau modalitatea de utilizarea a Produselor pe care le comanzi și nicio informație de pe Site nu poate fi interpretată în sensul că ar oferi astfel de recomandări sau indicații. Răspunderea Ta cu privire la modul în care utilizezi Produsele este exclusivă.

Capitolul 9. Notificări și reclamații

Articolul 26. Care sunt datele noastre de contact?

26.1. Datele de contact ale Societății Noastre sunt următoarele:

  • Adresă: Calea Dorobanților nr. 14-16, sc. B, et. 4. ap. 34, Cluj-Napoca, Cluj;
  • E-mail: sales@extremecbd.ro
  • Telefon: 0769 757 757

26.2. Pentru orice nemulțumiri legate de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe Site, plasarea și înregistrarea unei Comenzi, precum și pentru aspecte legate de Comenzi efectuate, ne poți contacta prin e-mail la adresa prevăzută mai sus. Comunicările verbale care nu sunt dublate de Comunicări scrise nu vor fi luate în considerare.

Capitolul 10. Forța majoră

Articolul 27. Care consecințele unui eveniment de forță majoră?

27.1. Nu răspundem pentru neexecutarea la timp sau de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a oricăror obligații care ne revin în cazul în care neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective se datorează unui eveniment de forță majoră.

27.2. În acest sens, dacă ai lansat o Comandă pe care am confirmat-o înainte să intervină evenimentul de forță majoră, ne obligăm să te notificăm în termen de 5 zile de la producerea evenimentului și să luăm toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor sale.

Capitolul 11. Legea aplicabilă. Soluționarea litigiilor.

Articolul 28. Care este legea aplicabilă?

Raporturile juridice dintre Tine și Societatea Noastră sunt guvernate în toate aspectele de legislația în vigoare din România. Atunci când, potrivit legii române, una sau mai multe prevederi din Termeni și Condiții este nulă sau invalidă, celelalte dispoziții continuă să producă efecte.

Articolul 29. Care este modalitatea de soluționare a litigiilor?

29.1. Orice neînțelegere apărută între Tine, pe de o parte, și Societatea Noastră, pe de altă parte, în legătură cu utilizarea Site-ului sau executarea Comenzilor va fi soluționată pe cale amiabilă, prin Comunicări realizate între părți conform prevederilor din Termeni și Condiții.

29.2. Atunci când soluționarea pe cale amiabilă nu este posibilă, litigiul va fi supus instanțelor de judecată competente potrivit legislației în vigoare.

Capitolul 12. Dispoziții finale

Articolul 30. Cum se pot modifica Termenii și Condițiile?

30.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând conținutul Termenilor și Condițiilor, precum și orice politici sau condiții reglementate în cuprinsul acestora, fără a avea obligația de a-ți solicita acordul sau de a te notifica în prealabil.

30.2. Este obligația Ta să verifici periodic conținutul Termenilor și Condițiilor și să te conformezi oricăror modificări pe care le publicăm cu privire la acest document, fără a putea pretinde faptul că nu le-ai cunoscut sau că nu ți-au fost comunicate în mod particular.

Articolul 31. Ce alte documente reglementează drepturile și obligațiile Tale privind utilizarea Site-ului?

31.1. Pentru mai multe informații cu privire la protecția datelor Tale cu caracter personal te invităm să parcurgi Politica de Confidențialitate cu Privire la Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal disponibilă la următorul link.

31.2. Pentru orice detalii referitoare la fișierele de tip cookie folosite pe Site te invităm să parcurgi Politica de Utilizare a Fișierelor de tip Cookie, disponibilă la următorul link.